Daugiausiai – net 80,8 proc. – anoniminę apklausą užpildžiusių augalinių atradimų programos NORI GALI dalyvių nurodė, kad tapti visame pasaulyje šurmuliuojančios Augalinio sausio (ang. Veganuary) kampanijos nariais juos motyvavo noras išmokti naujų receptų arba sužinoti apie mažiau atrastus produktus bei patiekalus. Daugiau nei pusė apklaustųjų taip pat pasidalino, kad siekia pasirūpinti savo arba artimųjų sveikata. Vis labiau juntame, kad augaline mityba žmonės domisi ne tik kaip nišine gastronomijos sritimi, bet ir kaip visavertiška maitinimosi kultūra, galinčia pasiūlyti praktiškų patarimų, kaip į savo mitybos racioną įtraukti įvairesnių ingredientų, o drauge – pasirūpinti savo bei artimųjų sveikata.
Greitas – ir vis greitėjantis! – gyvenimo tempas verčia ieškoti sprendimų, kurie augaliniu maistu leistų mėgautis net ir tuomet, kai galime jam skirti nedaug laiko. Tokiais ir panašiais atvejais į pagalbą „atskuba“ prekių ženklas „Garden Gourmet“, jau nuo 1986 m. kuriantis išradingus produktus, tarp kurių – ir veganams tinkamas maistas. „Garden Gourmet“ išskirtinumas – kasdieninėje mityboje nesunkiai pritaikomi gaminiai, kurių sudėtis ir skonis padeda atsitraukti nuo nuobodžios buities.
5 laiko patikrinti augaliniai produktai
Jau prieš kurį laiką pastebėjome, kad „Garden Gourmet“ savo dėmesį mėgina sutelkti į kelis, tačiau ryškius, lengvai atpažįstamus gaminius. Panašu, kad šis sprendimas pasiteisino: prekybos centruose retai atsispiriame galimybei į prekių krepšelį įsimesti gardžių, lengvai įsimenamu logotipu pažymėtų gaminių, ypač – jei tuo metu jiems taikoma nuolaida.
Komercinė žinutė paprasta ir lūkesčius pateisina sąžiningai:
- „Garden Gourmet“ produkcija garantuoja lengvus, tačiau sočius ir maistingus pietus, užkandžius arba vakarienę.
- Šio prekių ženklo gaminiai lengvai dera drauge su kitais maisto produktais.
- Produktų skonis – atpažįstamas, tačiau nenuobodus.
Įvairovės jausmą „Garden Gourmet“ šiandien užtikrina savo klientams iš viso siūlydama 5 skirtingos augalinės sudėties produktus: veganiškus šnicelius, maltinius, kepsnelius, faršą ir – šių metų naujiena! – falafelius.
Mintimis apie kiekvieną iš jų norisi pasidalinti atskirai. Taip ir padarykime!
Veganiški šniceliai
Augalinės kilmės šniceliai – ko gero, populiariausias, labiausiai atpažįstamas ir universaliausiai pritaikomas „Garden Gourmet“ gaminys. Šis sojos proteinų ir kviečių pagrindu sukurtas produktas savo sudėtyje turi daug skaidulų ir, žinoma, baltymų.
Mūsų komanda šnicelius paprastai skanauja drauge su salotomis, garnyru arba panaudoja kaip pagrindą suvožtiniams. Tikriausiai nieko nenustebinsime prasitardami, kad „Garden Gourmet“ šnicelių skonis (tikriausiai dėl gardaus džiuvesėlių apvalkalo) labai „šniceliškas“ – paragaukite ir įsitikinkite patys!
Veganiški maltiniai
Šie gaminiai – tikras išsigelbėjimas visiems, pasiilgusiems tradicinių burgerių. Augalinės kilmės maltiniai savo sudėtyje turi sojos ir kviečių proteinų, kurie, visai kaip ir šniceliuose, nulemia tai, kad drauge su šiais produktais įsisavinsite daug skaidulų bei baltymų.
Jei nemėgstate valgyti tarp rankų sunkiai nulaikomų burgerių – nebūtumėte pirmieji! – maltinukus galite skanauti ir kaip paprastus kepsnelius, drauge su salotomis arba garnyru. Mūsų mėgstamas derinys – maltinukai kartu su tamsiai žaliomis lapinėmis daržovėmis (pavyzdžiui, burokėlių lapais, pagardintais augaliniu pesto).
Veganiški kepsneliai
Lietuviškas šio gaminio pavadinimo vertimas kiek pameta pirminę jo prasmę: augalinės kilmės kepsneliai siekia atkurti Amerikoje itin populiarių vištienos gabalėlių (angl. chicken nuggets) skonį.
Mėgstamu užkandžiu „Garden Gourmet“ kviečia mėgautis aplinkai ir gyvūnams draugišku būdu. Kompromisai tam visai nebūtini – augaliniai kepsneliai iš sojos baltymų pasižymi puikiu skoniu ir dera praktiškai prie bet ko: padažų, tortilijų, salotų, troškinių ar netgi pasitarnauja kaip pagardas šalia trintos daržovių sriubos.
Veganiškas faršas
Šio gaminio pakuotė skambiai praneša: tai – sensacingas produktas! Žinutė nemelaginga: augalinis sojos faršas jau kurį laiką garsėja savo universalumu, nes puikiai sugeria prieskonius, taip leisdamas atsiskleisti spalvingoms skonio patirtims.
Įdomu tai, kad, priešingai daugeliui kitų šios rūšies produktų, augalinis „Garden Gourmet“ faršas kepimo metu nepraranda savo sultingumo.
Tiesa, jei gaminsite šiuo gaminiu praturtintus patiekalus, rekomenduojame eksperimentuoti su polėkiu, bet protingai: vis nugirstame komiškų istorijų apie tai, kaip žmonės faršą persūdo, nuvertinę sojos savybę sugerti ryškius kitų patiekalo ingredientų skonius.
Veganiški falafeliai
Augalinės kilmės falafeliai „Garden Gourmet“ klientams pristatyti drauge su ambicinga misija: ne tik išgauti autentišką visame pasaulyje mėgstamo patiekalo skonį, bet ir išsaugoti minkštą jo tekstūrą.
Nustebtumėte išgirdę, kiek daug kartų esame ragavę perdžiuvusių, sudegintų ar tiesiog sprangių kitų prekės ženklų gaminamų falafelių. Iš avinžirnių ir daržovių pagaminti „Garden Gourmet“ užkandžiai tikrai pateisino lūkesčius, o pagardinti humusu arba augalinio jogurto padažu leis paprastai, bet labai maloniai nustebinti artimuosius bei svečius.
Beje, išskyrus kviečius, šio produkto sudėtyje nėra alergizuojančių medžiagų.
Kaip išsirinkti, ko paragauti?
Mūsų rekomendacija – paragauti ne tik atskirų „Garden Gourmet“ produktų, bet ir patiekalų, kurių sudėtis praturtinta šio prekės ženklo kuriamais gaminiais:
- Meksikietiško čili troškinio su augaliniu „Garden Gourmet“ faršu
- Kuskuso ir daržovių salotų su „Garden Gourmet“ šniceliu
- Tortilijų suktinukų su „Garden Gourmet“ gabaliukais
- Sviestinio moliūgo įdaryto augaliniu „Garden Gourmet“ faršu
Vertinant santykinai, „Garden Gourmet“ produkcija pasižymi vidutinėmis kainomis. Šio prekės ženklo gaminių galite rasti daugumoje prekybos centrų (veganiškų ir vegetariškų arba pieno produktų skyriuose).
Tiesa, ar atkreipėte dėmesį, kad „Garden Gourmet“ gaminiai ne tik pasižymi kokybiška sudėtimi (visi šio prekės ženklo produktai maistingumo skalėje įvertinti aukščiausiu – A lygio – balu), bet ir aplinkai draugiškomis pakuotėmis? Praėjusiais metais „Garden Gourmet“ atsisakė maždaug 36 proc. prieš tai įpakavimui naudotų medžiagų ir šiuo metu kliaunasi minimalistišku pakuočių dizainu.
Daugiau informacijos apie „Garden Gourmet“ produkciją ir su tvarumu susijusius tikslus rasite internetinėje svetainėje bei socialinių tinklų Facebook ir Instagram paskyrose.